共に羽ばたく flapping together

Now a page about "共に羽ばたく flapping together" in this blog is displayed.
HOMEスポンサー広告スポンサーサイト

--/--/-- --

HOME弔へ、おセンチ共に羽ばたく flapping together

2010/06/16 Wed
Y_route

恐怖と憎悪から
生まれた僕の目の前にあるのは
殺すか殺されるかのY字路だった

僕が選んだのは
そのどちらでもなく
そのどちらからも
逃げること
上へ
飛んだ

飛ぶことは孤独なこと
自由と孤独は背中合わせ
自由を得るには孤独は必要条件
自由=孤独
そう僕は脳裏に焼き付けて
誰の目にも捕まらぬように
高く高く高くと
ただ上だけを見つめるようにして
羽ばたき続けた

だけど僕には見えていた
君が僕を見つけたていたことを
君の視線
「死にたい」という君の叫びまでが
本当は聞こえていたんだ

けれどその時
僕が選んだのは
自分の自由だった

自由=孤独
だから
君を見捨てたんだ

高く高く高くと
ただ上だけを見つめるようにして
羽ばたき続けた

飛べば飛ぶほど僕の羽は傷ついた
僕は知っていた
上空にも限界があることを
僕より前に
イカロスが落ちていっていたのを
僕は知っていたのに

心のどこかで
それを望んでいたから
どんなに羽が傷ついても
むしろそれが心地良かった

予定調和的に
僕は落ちた
それを見透かしていたかのように
予定調和的に
君はそこにいた

予定調和的な奇跡

君はそこにいた

再び僕は飛んだ
今度は君と一緒に
孤独ではない自由があることを
証明してみせている
共に羽ばたくことで

本当のことを言えば
いつまで続けられるのか
不安でたまらない

それでも君が僕の羽になり
僕が君の羽になり
そんな飛び方があることを
僕達は
証明してみせている
共に羽ばたくことで

共に羽ばたくことで


From fear and abhorrence
I was born, and there was it in the presence of me that
Y-junction road whether to kill or to be killed

My choice was
not either,
and from the either,
running away
above
I flew

Flying is solitude.
Freedom and solitude are the back matches.
Solitude is the necessary condition to gain freedom.
Freedom = Solitude.
I print it out to the mind so.
For not being caught by anybody's eyes,
higher, higher, and higher,
I tried to watch only above,
kept flapping.

But, I could see that
you could catch me on your eyes.
Your glance.
And even your "I want to die" shout
I could actually hear that.

But, at that time,
my choice was
my own freedom.

Freedom = Solitude.
So,
I deserted you.

Higher, higher, and higher,
I tried to watch only above,
kept flapping.

The more I flew, the more damaged of my wings.
I knew.
There is the limit also in the sky
Before me,
Ikaros had fallen,
I knew it, but...

Somewhere of my mind,
I hope it, so,
no matter how my wings are damaged,
It was comfortable for me.

As preestablished harmony,
I falled.
As seeing through it,
as preestablished harmony,
You were there.

The Miracle as preestablished harmony

You were there.

I flew again,
with you in this time.
There is freedom not solitary,
we can prove it,
by flapping together.

To tell the truth,
By when can we continue?
I am very disturbed about it.

However, you can become my wings,
I can become your wings,
It is possible such how to fly,
we
can prove it,
by flapping together.

By flapping together.

⇒Back to "Contents" page

関連記事
スポンサーサイト

Comment
この記事へのコメント
コメントを投稿する
※Attention
"@"(半角のアットマーク)を禁止ワードに設定しています。
"@"はMailでも使わないでください。
必要な場合は全角@にするなど、別の文字に置き換えてその旨コメントに記載してください。
Don't use "@"(at mark). It's prohibited even in "Mail" input box.
Please use another character and let me know it.
URL:
Comment:
Password:
Secret: 管理者にだけ表示を許可する
 
Trackback
この記事のトラックバックURL
http://hikawaeishi.blog11.fc2.com/tb.php/241-e5292bd7
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック
