破壊がお好きですか? Do you like destroying?

Now a page about "破壊がお好きですか? Do you like destroying?" in this blog is displayed.
HOMEリアリティの無いお化け破壊がお好きですか? Do you like destroying?

2010/07/20 Tue
destroy

何を壊したいのですか?
誰を壊したいのですか?
何故壊したいのですか?
その理由を見つめてみましたか?
本当に見つめてみましたか?
本当に本当に見つめてみましたか?

破壊される側になりましたか?
破壊される側を慮りましたか?
何故破壊されねばならないのか?
その気持ちを説明できるとでもいうのですか?
本当に本当に心で考えましたか?

もう破壊は要りませんよね?
ならばもう あなたの武器は要りませんよね?


What do you want to destroy?
Who do you want to destroy?
Why do you want to destroy it?
Have you watched the reason?
Have you really watched it?
Have you really really watched it?

Have you positioned on the destroyed side?
Have you considered the destroyed side?
Why should it be destroyed by you?
Do you think it is possible to explain the feelings?
Have you really really thought by your own heart?


Destruction has not been needed any longer, have it?
Then, your arms have not been needed any longer, have you?

⇒Back to "Contents" page

関連記事
スポンサーサイト

Comment
この記事へのコメント
コメントを投稿する
※Attention
"@"(半角のアットマーク)を禁止ワードに設定しています。
"@"はMailでも使わないでください。
必要な場合は全角@にするなど、別の文字に置き換えてその旨コメントに記載してください。
Don't use "@"(at mark). It's prohibited even in "Mail" input box.
Please use another character and let me know it.
URL:
Comment:
Password:
Secret: 管理者にだけ表示を許可する
 
Trackback
この記事のトラックバックURL
http://hikawaeishi.blog11.fc2.com/tb.php/266-dde34985
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック