Same Blood facing 38°

Now a page about "Same Blood facing 38°" in this blog is displayed.
HOMEスポンサー広告スポンサーサイト

--/--/-- --

HOMEリアリティの無いお化けSame Blood facing 38°

2011/01/19 Wed
KoreaChoice

NorthKoreaSouthKorea_b

KoreaForWho

38度線を境に
僕らが見つめあっているものは何?

38度線を境に
僕らは誰のために戦っている?

そして38度線を境に
僕らは一体何を憎んでいる?

Korea For Who?
Korea For Who?
Korea For Who?

同じ血だ。

僕らには同じ血が流れている。
僕らは同じ血で繋がっている。
檀君の時代から絶えることなく
僕らの中に流れてきた同じ血だ。

僕らが戦った時
戦場に流れているのも同じ血だ。
同じ血だ。同じ血だ。同じ血だ。

僕らに流れる同じ血よ、戦いに流れること勿れ。
僕らに流れる同じ血に誓おう、共に生きることを。
僕らに流れる同じ血よ、永遠なれ。

HowToDesignHappy2 HowToDesignPeace2


Facing 38th parallel,
what are we gazing each other?

Facing 38th parallel,
Who are we fighting for?

And, facing 38th parallel,
what on earth are we hating each other?

Korea For Who?
Korea For Who?
Korea For Who?

SAME BLOOD.

We have same blood in our bodies.
We are connected by same blood.
Unfailingly from the era of Dangun(단군),
we are succeeding same blood.

When we are fighting,
it is same blood that is splattered in battlefields.
SAME BLOOD. SAME BLOOD. SAME BLOOD.

OUR SAME BLOOD, don't bleed in battlefields!
Swear to OUR SAME BLOOD, we live together!
OUR SAME BLOOD, for ever!

⇒Back to "Contents" page

関連記事
スポンサーサイト

Comment
この記事へのコメント
コメントを投稿する
※Attention
"@"(半角のアットマーク)を禁止ワードに設定しています。
"@"はMailでも使わないでください。
必要な場合は全角@にするなど、別の文字に置き換えてその旨コメントに記載してください。
Don't use "@"(at mark). It's prohibited even in "Mail" input box.
Please use another character and let me know it.
URL:
Comment:
Password:
Secret: 管理者にだけ表示を許可する
 
Trackback
この記事のトラックバックURL
http://hikawaeishi.blog11.fc2.com/tb.php/329-263d4a6f
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
この記事へのトラックバック
